Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018

Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2018 NEW VENUE
Domotel Kastri

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2018

08:45 - 09:30

Registration - Coffee

09:30 - 09:40

Καλωσόρισμα - Χαιρετισμός

ΕΝΟΤΗΤΑ Α': Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ MARTECH Ι: DATA ANALYTICS, CUSTOMER INTELLIGENCE, MARKETING AUTOMATION
09:40 - 11:10

Διεθνείς experts μοιράζονται συμβουλές και καλές πρακτικές με το κοινό των marketers που επιθυμούν να «αποκωδικοποιήσουν» το MarTech και να αξιοποιήσουν τα σχετικά εργαλεία προκειμένου να ενισχύσουν τη σχέση τους με τους καταναλωτές και να μεγιστοποιήσουν το ROI τους, μέσα από την καλύτερη γνώση των πελατών τους.

09:40 - 10:10
International Keynote Speaker

"The Agile Digital (Marketing) Department"

Η παρουσίαση θα βοηθήσει στην κατανόηση του ρόλου του Digital Marketing στη διαδικασία μετασχηματισμού και καινοτομίας σε έναν οργανισμό. Πώς να δημιουργήσετε ένα agile digital team που λειτουργεί ως μηχανή αλλαγής κουλτούρας, ενώ παράλληλα φέρνει εις πέρας βραχυπρόθεσμα πλάνα; Μάθετε περισσότερα για βασικούς πόρους (ποιοι), στρατηγικές προτεραιότητες (τι) και ευκαιρίες ενσωμάτωσης/ περιορισμούς (πώς).

    Alex Mari, CEO and Digital Marketing, Fennex- Adjunct Professor of Digital Marketing - Digital Innovation Consultant
10:10 - 10:40
International Keynote Speaker

"Creating a Data Driven Culture"

Ο Carlo Torniai θα μιλήσει για το ταξίδι που έκανε η Pirelli για να ολοκληρώσει το digital transformation υπογραμμίζοντας τις αλλαγές στην κουλτούρα και τα αποτελέσματα που συνεπάγονται για τους managers και την επιχείρηση ως σύνολο. Η παρουσίαση θα δείξει τις σπουδαιότερες τεχνολογικές τάσεις που επηρεάζουν τις εταιρείες, ποια είναι τα ρίσκα και ποια είναι τα οφέλη.
Τα στελέχη marketing, θα δουν πώς μία εταιρεία μπορεί να θέσει τον καταναλωτή στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, αξιοποιώντας τα data.
Τα στελέχη IT, θα δουν ποιες είναι οι συνέπειες από την έναρξη μίας διαδικασίας digital transformation (spoiler alert: η τεχνολογία δεν είναι ποτέ η πρώτη προτεραιότητα).

    Carlo Torniai, Head of Data Science and Analytics, Global director of Digital Product Development, Pirelli
10:40 - 11:10

Q&A Session
O O Alex Mari και ο Carlo Torniai συζητούν με τον Κωνσταντίνο Καμάρα και απαντούν στις ερωτήσεις του κοινού

11:10 - 11:40

Coffee Break

ΕΝΟΤΗΤΑ Β': ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ MARTECH ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
11:40 - 12:00
Trends & Tools

Εταιρείες που προσφέρουν λύσεις στην ελληνική αγορά εξηγούν τη χρήση και τη σημασία των σχετικών εργαλείων.

11:40 - 11:50

"Creativity and satisfaction drive customer engagement"

Μία σπουδαία δύναμη που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όταν θέλουμε να κάνουμε engaged τους χρήστες μίας εφαρμογής ή ενός προϊόντος είναι να τους δώσουμε δημιουργική ελευθερία. Όταν στους ανθρώπους δίνεται η δυνατότητα να είναι δημιουργικοί, κάνουν περισσότερο engage με ένα προϊόν και μόλις η δημιουργικότητα γίνει «social», αποκτά και περισσότερο εύθυμο χαρακτήρα, ενώ γίνεται και πολύ εθιστικό. Επιπλέον, το ενδιαφέρον των ανθρώπων για μία εφαρμογή μπορεί να κορυφωθεί όταν δεν περιορίζονται σε προκαθορισμένα μονοπάτια ή δράσεις στη χρήση μίας εφαρμογής. Οι άνθρωποι είναι από τη φύση τους δημιουργικά όντα. Η δημιουργικότητα τους δίνει υποσυνείδητα ένα αίσθημα ικανοποίησης και κερδίζει την προσοχή του συμμετέχοντα. Όταν τους δίνεται η δυνατότητα να γίνουν δημιουργικοί, μπορούν να προσφέρουν λύσεις σε προβλήματα και να κάνουν ευχάριστα διάφορα καθήκοντα. Αυτό το συναίσθημα της ικανοποίησης εμπλέκει τον χρήστη με τη διαδικασία.

    Γιώργος Βεϊνόγλου, Εμπορικός διευθυντής, ICON Platforms
11:50 - 12:00

"The Connected customer: Τhe new challenge"

Η παρουσίαση θα εστιάσει στις εξής θεματικές ενότητες:

  • Ο ρόλος της τεχνολογίας στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς.
  • Η εποχή του καταναλωτή (The age of the customer).
  • Νέος τύπος καταναλωτή: The Connected Customer.
  • Οι κύριες προκλήσεις που προκύπτουν από τα νέα δεδομένα.
  • Αναβαθμισμένες martech λύσεις.
    Ανδρέας Γαλανής, Business Development Director, Qivos
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ': Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
12:00 - 13:30

Πώς μπορώ να γνωρίσω καλύτερα τον πελάτη μου και τις ανάγκες του; Πώς δημιουργώ personalized επικοινωνία και customized προϊόντα, βάσει των data; Πώς επιτυγχάνω αύξηση του ROI μου μέσα από την καλύτερη γνώση του πελάτη μου; Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω το αποτέλεσμα των επικοινωνιακών ενεργειών μου;

Practitioners από κορυφαίες ελληνικές εταιρείες και brands μοιράζονται με το κοινό τη MarTech εμπειρία τους.

12:00 - 13:30
Greek Showcase
  • Αλέξανδρος Δοδόπουλος, Business & Loyalty Intelligence Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος
  • Παντελής Κονταξάκης, CEO, Όμιλος Χρυσής Ευκαιρίας
  • Ηλίας Κυριακόπουλος, Head of Customer Analytics & Campaigns/Business CRM, Wind Hellas
  • Ξενοφών Λιαπάκης, Γενικός Διευθυντής CIO & Services, Όμιλος Interamerican
  • Πάνος Μπάσιος, Head of the Center of Digital Excellence, ΟΠΑΠ
  • Βιργινία Σώκου, Director Digital Presence, Eurobank
  • Δημήτρης Τραυλός, eCommerce & CRM Manager, Galerie de Beaute
  • Ciprian Caraba, Product Owner for Marketing Technology, Tripsta
13:30 - 14:30

Lunch Break

ΕΝΟΤΗΤΑ Δ': DATA ANALYTICS, CUSTOMER INTELLIGENCE, MARKETING AUTOMATION
14:30 - 16:30

Διεθνείς experts μοιράζονται συμβουλές και καλές πρακτικές με το κοινό των marketers που επιθυμούν να «αποκωδικοποιήσουν» το MarTech και να αξιοποιήσουν τα σχετικά εργαλεία προκειμένου να ενισχύσουν τη σχέση τους με τους καταναλωτές και να μεγιστοποιήσουν το ROI τους, μέσα από την καλύτερη γνώση των πελατών τους.

14:30 - 15:00
International Keynote Speaker

"Where to start? Using data and marketing tools to increase audience attendance."

Η παρουσίαση θα εστιάσει στο data journey της Tate Gallery στο Λονδίνο, η οποία χρησιμοποιεί τα data για να επηρεάσει το marketing με σκοπό την αύξηση του audience engagement. Παράλληλα θα μιλήσει για βελτίωση στόχευσης στα κατάλληλα κοινά και θα δείξει μεθόδους που αξιοποιούνται προκειμένου το κοινό να κατανοήσει καλύτερα πώς η Tate Gallery προσελκύει επισκέπτες. Το κοινό θα επωφεληθεί μαθαίνοντας τα βήματα που έχει κάνει η Tate προκειμένου το marketing να αξιοποιήσει στο έπακρο τα customer data.
Οι Marketers θα μάθουν πώς πρέπει να δουλεύουν με τα διαθέσιμα data για να στοχεύσουν καλύτερα τους πελάτες τους. Τα στελέχη IT θα κατανοήσουν καλύτερα πώς τα data εντάσσονται στις διαδικασίες του marketing.

    Joanne Kachhia, Data & Analytics Manager (Data Services Manager), Tate Gallery
15:00 - 15:45
International Keynote Speaker

"How to stop your analytics projects from failing"

Πολλοί αναλυτές της αγοράς θα σας πείσουν ότι η πλειοψηφία των Data and Analytics projects αποτυγχάνουν. Η παρουσίαση θα εξετάσει αυτήν την άποψη και θα καταλήξει στο τι συμβαίνει πραγματικά. Παράλληλα, θα μιλήσει για τις επιτυχημένες διαθέσιμες μεθοδολογίες και προσεγγίσεις που μειώνουν σε μεγάλο βαθμό την αποτυχία των data και analytics projects.
Το κοινό θα παρακολουθήσει πραγματικά projects και θα λάβει περιεχόμενο για το τι λειτουργεί. Επίσης, θα κατανοήσουν καλύτερα το πώς μπορούν να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους σε θέματα data & analytics με σκοπό να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και στα πλάνα της ανώτατης διοίκησης.

    Alan Grogan, UK&I Head of Data, Analytics & Business Intelligence, Atos & UK Top 50 Data Leader
15:45 - 16:15

Q&A Session
Η Joanne Kachhia και ο Alan Grogan συνομιλούν με την Άντα Κυρκιλή και απαντούν στις ερωτήσεις του κοινού

16:15 - 16:30

Συμπεράσματα - Κλείσιμο εργασιών συνεδρίου

To πρόγραμμα είναι υπό διαμόρφωση.

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR